Käesoleval nädalal oli minu armsaid Vanderselle lasteaias üsna vähe. See andis võimaluse tegeleda lastega rohkem individuaalsemalt ning nii sain kaasata õppetegevustesse vahendeid, mida võib-olla tava olukorras veel kaasata ei saaks.
Otsisin riiulilt välja Sphero Mini ja katsetasin, kas seisma jäänud robot üldse tööle hakkab. Minu õnneks töötas nagu uus. Kutsusin kohal olnud lapsed kokku, kirjeldasime armast väikest oranži pallikest ja lasin lastel arvata, kuidas ta töötab ning mida ta teha võiks. Laste jaoks oli uus ka tahvelarvuti. Kui ma esmalt lastele tahvlit näitasin ei osanud nad isegi vastata, millega võiks olla tegu. Rääkisime ja kirjeldasime, mis huvitav põnev asi see tahvel on ning kuidas me Sphero tema abil liikuma saame panna.
Esmalt kutsusin kõik lapsed enda kõrvale, et nad saaksid aru kui ma liigutan tahvlis olevat ringikest üles liigub robot üles, kui alla siis liigub robot alla. Sama ka parema-vasaku poolega. Nii said lapsed roboti juhtimise põhimõtte üsna kiiresti selgeks. Spero on aga üsna kiire see tekitas lastes probleemi robot õigel ajal peatada. Kui kõik lapsed olid juba korra saanud robotit liiutada, andsin rühmakaaslastele ülesande, et just nemad peavad robotiga sõitvale sõbrale andma juhised, kuhu robot sõidutada.
Loomulikult meeldis robot lastele väga, kiiresti liikuv, vahva, põnev ja uudne.